Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w Gołdapi / Radni
XXXVIII Sesja w dniu wtorek, 29 czerwca 2021, godz. 13:00, w sali nr 1 Urzędu Miejskiego w trybie hybrydowym

Dyskusja

1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum).
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
3.
Wręczenie przez Przewodniczącą Miejskiej Komisji Wyborczej nowo wybranemu radnemu zaświadczenia o wyborze.
4.
Złożenie ślubowania przez radnego Rady Miejskiej w Gołdapi.
5.
Przyjęcie protokołu sesji z dnia 25 maja 2021 r.
6.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
8.
Raport o stanie Gminy Gołdap za rok 2020:
1)
przedstawienie raportu o stanie Gminy Gołdap za rok 2020,
2)
debata nad raportem.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gołdapi wotum zaufania.
11.
Przedstawienie Uchwały Nr 1/2021 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 maja 2021 r. w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2020 rok oraz o innych materiałach towarzyszących wnioskowi o udzielenie absolutorium
12.
Przedstawienie Uchwał Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawach:
1)
wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Gołdapi sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2020 r.,
2)
zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gołdapi z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok.
13.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2020 rok,
2)
udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gołdapi za rok 2020,
3)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2021-2036,
5)
zmiany uchwały w sprawie zasad korzystania ze skweru i parkingu miejskiego na Placu Zwycięstwa w Gołdapi,
6)
ustalenia strefy płatnego parkowania oraz wysokości stawek opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie i sposobu ich pobierania.
14.
Interpelacje radnych.
15.
Zapytania radnych.
16.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
17.
Wolne wnioski.
18.
Zamknięcie sesji.