Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w Gołdapi / Radni
LV Sesja w dniu wtorek, 28 czerwca 2022, godz. 13:00, w sali nr 1 Urzędu Miejskiego w Gołdapi

Dyskusja

1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum).
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu sesji z dnia 26.04.2022 r., 20.05.2022 r., 31.05.2022 r.
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Raport o stanie Gminy Gołdap za rok 2021:
2)
debata nad raportem.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gołdapi wotum zaufania.
9.
Przedstawienie Uchwały Nr 1/2022 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 10 maja 2022 r. w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2021 rok oraz o innych materiałach towarzyszących wnioskowi o udzielenie absolutorium.
10.
Przedstawienie Uchwał Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawach:
1)
wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Gołdapi sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2021 r.,
Załączniki
opinia RIO za 2021
2)
zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gołdapi z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok.
11.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2021 rok,
2)
udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gołdapi za rok 2021,
3)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2022-2037,
5)
konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Gołdap dotyczących budżetu obywatelskiego
6)
ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gołdap oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych
7)
uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego nad rzeką Gołdapą pomiędzy ulicami: Generała Sikorskiego, Różaną i Lipową w Gołdapi
12.
Interpelacje radnych.
13.
Zapytania radnych.
14.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych
15.
Wolne wnioski.
16.
Zamknięcie sesji.