Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w Gołdapi / Radni
LXVII Sesja w dniu wtorek, 28 lutego 2023, godz. 13:00, w sali nr 1 Urzędu Miejskiego w Gołdapi

Dyskusja

1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
3.
Przyjęcie protokołu sesji z dnia 29.12.2022 r.; 13.01.2023 r. oraz 2.02.2023 r.13:26
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym13:42
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym13:47
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2023– 2040;13:51
3)
uchylenia Uchwały nr LV/417/2022 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 28 czerwca 2022 r. w sprawie konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Gołdap dotyczących budżetu obywatelskiego;13:55
4)
zmiany Uchwały Nr XLII/333/2021 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 28 września 2021 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gołdap;13:58
5)
zmiany Uchwały Nr XLII/334/2021 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 28 września 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów;13:59
6)
określenia górnych stawek opłat za usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz za usługi opróżniana zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych;14:11
7)
przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Gołdap na rok 2023”;14:41
8)
zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi na 2023 rok.14:43
7.
Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej za 2022 rok14:56
8.
Sprawozdanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za 2022 rok14:59
9.
Interpelacje radnych14:59
10.
Zapytania radnych15:15
11.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych15:23
12.
Wolne wnioski15:36
13.
Zamknięcie sesji15:36